torsdag 24 april 2014

Rolig test!

Visalisa har skapat en rolig test: Vilken garnbutik är du?

Ingen som helst vetenskaplig metod, men svaret kändes ändå klockrent, så en del logik ligger nog bakom! För jag hade inte trott att jag skulle få det resultatet utifrån mina svar :-)
För bara så ni vet, så är jag nämligen en -
Konst- & designinspirerad, ledigt klädd, trädgårdsstickerska som lyssnar på hårdrock!
Att jag valde grönt som favoritfärg, när inte orange fanns, kanske hade en viss betydelse :-)

För jag väljer precis som resultatet säger; gärna ekologiskt/organiskt/fare trade - både bland garner, viner, mat och annat! Tack Visalisa för en rolig test och för alla tips på garnaffärer!



Nu tar jag mig en zip på ett av mina ekologiska favoritviner, Chateau Pech-Latt, från en organiskt (sen -91) vinodling i Corbieres, Frankrike!

För ikväll börjar min helg! Ledig dag imorgon och trots kort vecka har jag på jobbet hunnit med massor, satt massor av saker i rullning och fått massor med positiv feed-back, så jag känner för att fira lite!


Trevlig helg!!

1 kommentar:

Sunna sa...

fira på det är du värd, själv måste jag nog kolla in lisas text, ha det gott