tisdag 1 mars 2011

Hurra för mjuka paket!

Mjuka paket i brevlådan, finns det något bättre?!
Ett gulligt turkost paket från Tootitosh anlände idag, min vinst i hennes
1-årsjubileumstävling!



Med ett härligt innehåll, kolla in!!




Ett nystan Crazy Zauberball i underbar "rostig" färg, helt i min smak och Knitpros 2,5 mm rundsticka 100 cm. Och supersöta handgjorda små stickmarkörer (perfekt storlek) i en gullig liten (handgjord?) ask!!






Stort TACK Tina för ett kanonfint paket som jag verkligen blev jätteglad över. Det skall bli kul att sticka i Crazy Zauberball-garnet, för det har jag inte stickat i förut. Och nu kan jag ju sticka tå-up-sockor tack vare dig, så fler strumpor får det nog bli!!

5 kommentarer:

Tina sa...

Kul att du gillade paketet. Asken är handgjord, men det är min dotter Beata som viker i papper. Den är specialgjord för markörerna.
Mycket nöje! :)

Rosenvante sa...

Vilket underbart paket.

Fiff sa...

Åh, så glad du kan vara! :-)

Marie sa...

Ett riktigt gladpaket, grattis!

Garntrollet sa...

Vilket fin paket. Zauberball-garnet är jättefint, jag tror att det är den färgen jag har ett nystan av. Jag hade tänkt att sticka en Andrea's Shawl med det (och vitt Kauni) men jag tror att jag ska sticka ett par strumpor av Zauber-garnet.